انتخاب بهترین پتینه کاری در تهران

پتینه کاری در تهران
پتینه کاری در تهران

 

در تهران داشتن منزلی با دکوراسیون داخلی متفاوت و لاکچری برای بسیاری از افراد وسوسه انگیز و دلچسب است. بسیاری از منازل با وجود اشیاء گرانقیمت و عتیقه جلوه لوکس به خود می گیرند که تهیه آن ها برای همه مقدور نیست. اگر ساکن تهران هستید، در این زمینه حرفه ای ترین شرکت پتینه کاری می تواند بهترین گزینه برای داشتن منزل یا محیط کاری مجلل و فاخر باشد. پتینه کاری در تهران روی دیوار و سقف به صورت دکوراتیو، ورق طلا و نقاشی های حرفه ای انجام می شود که تحولی غیر قابل باور را به محیط اطرافتان خواهد بخشید.

تکنیک های مهم پتینه کاری در تهران

همه هنرها و کارهای تخصصی نیازمند دانستن تکنیک و مهارت های خاص خود است، زیرا بدون مهارت هیچگاه خروجی زیبا و هنرمندانه ای نخواهید داشت. در این زمینه، پتینه کاری در تهران با تکنیک های مختلف انجام می شود تا با انواع دکوراسیون و سلایق همخوانی داشته باشد.
پتینه کاری با اسفنج
دیوار را با رنگ مورد نظر نقاشی کنید، تکه ای از اسفنج را رنگی نموده و رنگ اضافه آن را بگیرید با ضربات پشت سر هم به آرامی روی دیوار بزنید.
پتینه کاری با پارچه
پتینه کاری با پارچه نیازمند زمان بیشتری نسبت به پتینه کاری با اسفنج است. در این تکنیک با تکه پارچه های آغشته به رنگ بر روی دیوار ضربه می زنید.
پتینه کاری بافت دار
برای بافت دار شدن پتینه باید خمیر مخصوص آن را در غلظت استاندارد بسازید و این غلظت با آب قابل تغییر است. این خمیر متشکل از رنگ روغنی، روغن الیف و پودر مل است.
در طراحی دکوراسیون تالارهای تشریفات، هتل های لوکس، مناطق 1، 3 و 6 تهران و سایر نقاط این کلان شهر پتینه کاری با هنر کهنه کاری و تزئینات داخلی کمک شایانی به زیباسازی نمای داخلی ساختمان ها نموده است. در این میان سقف منزل که یکی از مهم ترین قسمت های معماری ساختمان است محل پیدایش جلوه های بدیع پتینه کاری در ساختمان شده است.

پتینه کاری در تهران
پتینه کاری در تهران

پتینه کاری در تهران؛ سقف منزل

سقف از جمله مهم ترین قسمت های یک بنا است که طراحی آن در بزرگی و کوچکی فضا، بلندی یا کوتاهی دیوارها و روشنی و تاریکی اتاق ها تاثیر به سزایی دارد. پتینه کاری در تهران روی سقف با استفاده از تکنیک های برجسته سازی (ایجاد بعد در طراحی که به زیبایی برجستگی ها و فرورفتگی ها را ایجاد می کند که چشمان هر بیننده ای را در حیرت خواهد گذاشت)، ورق طلا، ابر و باد، طرح فرشته، آسمان، گل و غیره انجام می شود که در این زمینه همشهریان تهرانی استقبال بسیاری خوبی از آن نموده اند.
همیشه کار در سقف ساختمان یکی از مشکل ترین بخش های نقاشی، تزئینات و هم چنین پتینه کاری بوده است. اجرای پتینه در سقف ساختمان کار دشواری است که استادان چیره دست طرح های گل و مینیاتور، کهکشان، آسمان و طراحی های اصیل ایرانی و غیره را هنرمندانه رقم می زنند.

خواندن
آموزش پتینه کاری در قم

نکات مهم در اجرای پتینه سقف

1. رنگ پتینه سقف باید با دیوارها و دکوراسیون متناسب باشد.
2. گوشه و کنار، گچ بری ها و برجستگی ها با دقت کامل پر و رنگ آمیزی شود.
3. دور سیم های آویز و عناصر موجود در سقف به خوبی پوشش داده شود.

پتینه کاری در تهران؛ دیوار منزل

اجرای پتینه بر روی دیوار همانند اجرا در سقف است که با قلمو، ورق طلا، اسفنج یا پارچه و … قابلیت اجرا دارد.
پتینه کاری دیوار روی گچ، سنگ، آجر و غیره قابل اجرا بوده که می توان با نقوش اسلیمی و انتزاعی، طرح گل و نگاره های قدیمی کار کرد. به راحتی می توان حس و حال مثبت را در ساکنین منزل با اجرای پتینه های لوکس ایجاد کرد و تاثیر مثبتی در کل دکوراسیون منزل گذاشت که تجربه آن با هیچ چیز قابل جایگزین نخواهد بود.

اجرای حرفه ای پتینه توسط استادکاران ماهر پیشگامان

اجرای پتینه توسط استادان حرفه ای تهرانی را شاهد باشید که هر آنچه را می بینید هرگز متصور نخواهید بود. پتینه کاران خبره با رنگ و لعاب دادن به اجسام، دیوار یا سقف، اشکال را تغییر داده و در هر قسمت هویت جدیدی را به وجود می آورند که برای بسیاری از مشتریان خود پدیده های غیر قابل باوری را در منازلشان به تصویر کشیده اند.
بهره مندی از پتینه کار حرفه ای به شما کمک خواهد کرد فضایی لوکس و کلاسیک اما در عین حال مدرن را با صرف هزینه های مناسب تر داشته باشید. مراجعه به افراد ناشی و غیر حرفه ای پتینه کاری هزینه های گزافی را برایتان به بار خواهد آورد. بهتر است ابتدا به شرکت های معتبر در تهران مراجعه نمایید، گالری تصاویر و نمونه های اجرا شده توسط این تیم را ببینید و سپس اقدام به عقد قرارداد نمایید.

نکات مهم در اجرای پتینه دیوار

1. رنگ هایی که در پتینه کاری مورد استفاده قرار می گیرد باید همخوانی داشته باشند.
2. انتخاب رنگ ها اصولی و مطابق با دکوراسیون انجام شود.
3. در اجرای پتینه باید سرعت عمل بالا داشت و رنگ برداری با دقت بیشتری انجام شود.

خواندن
منصف ترین پتینه کاری در ورامین - بهترین نقاش : 09195371801

با پتینه کاری پیشگامان چطور می توان دکوراسیون داخلی را تغییر داد؟

دقت کرده اید برخی افراد برای زیبایی دیوار و سقف منازل خود از تابلوهای سلطنتی و قیمتی، پرده های مجلل و لوسترهای مختلف استفاده می کنند تا زیبایی منزل خود را دو چندان کنند؟ اما آیا می دانید نصب همه این ها باعث ایجاد خساراتی در دیوار و سقف می شود که ممکن است به رنگ، کاغذ دیواری و بافت اصلی صدمه بزند. با نگاهی به نمونه های اجرا شده پتینه در اینترنت عمق شگفتی کار را بهتر درک خواهید کرد. به راحتی می توان پتینه را با دکوراسیون، پرده ها و لوازم منزل ست کرد و چشم اندازهای زیبایی را خلق کرد. پتینه دکوراسیون تکراری منزلتان را تغییر می دهد طبیعتا به دنبال آن از یکنواختی زندگی به دور خواهید بود.

پیشگامان: پتینه کاری در تهران قابلیت رقابت با نمونه های جهانی

اینک هنر متخصصان ما در زمینه پتینه به اوج رسیده است و همشهریان عزیز می توانند بدون هیچ محدودیتی طرح مورد نظر خود را سفارش دهند. گروه پیشگامان با بهره مندی از نیروی جوان و ماهر، پتنینه کاری در تهران را انجام داده بطوریکه اجرای هیچ الگو و طرحی برایشان غیر ممکن نخواهد بود. نمونه های اجرایی پیشگامان در سراسر کشور با الگوهای ژورنالی جهان به راحتی به رقابت می پردازند که از شما همراهان گرامی می خواهیم از گالری عکس پتینه کاری در تهران پیشگامان دیدن کنید. اجرای غیر ممکن ها و سلایق مختلف مشتریان تخصص مجموعه ما است.
در گذشته مانور رنگ پتینه و طرح هایی که از سوی شرکت ها ارائه می شد تنوع و جذابیت زیادی نداشت. با این حال انتخاب مشتریان به طرح های موجود محدود میشد و به ناچار باید انتخاب می کردند. با گذشت زمان و پیشرفت صنعت پتینه کاری، بهترین های دنیای هنر در این زمینه ارائه شد که فصل نویی را در طراحی دکوراسیون داخلی ورق زد.

پیشگامان: پتینه کاری در تهران با تکنیک های برجسته سازی

تکنیک برجسته سازی در پتینه یکی از موفق ترین دستاوردهایی است که پتینه کاران به آن نائل آمدند. پلاستر یا پتینه برجسته در دو مرحله انجام می شود:
ایجاد بافت با استفاده از خمیر مخصوص پتینه بر روی سطح مورد نظر و پس از آن شکل دهی بافت و رنگ آمیزی صورت می گیرد. این خمیر از رزین آکریلیک پایه با افزودنی های مخصوص به خود بوده که بصورت رنگی، بافت پذیر و ضخامت پذیر است. مزیت بزرگ پتینه برجسته زمان کمی است که برای خشک شدن نیاز دارد.
1. بافت هایی که در پتینه کاری ایجاد می شود دوام و ماندگاری بالایی داشته و عملکردی بهتر از پتینه های رنگ روغن و آکریلیک دارند.
2. تنوع در اجرای پتینه برجسته بسیار زیاد است که با تکنیک های مختلف قابلیت پیاده سازی دارد. این در حالی است که در گذشته پتینه فقط با اجرای افکت های متالیک در نمای داخلی انجام می شد.
3. وجود صدها نوع رنگ و بافت در اجرای پتینه، پتینه کاری در تهران مطابق با سلایق افراد مختلف آسان کرده و به راحتی با انواع دکوراسیون منزل ست می شود.
4. خاصیت رنگ پذیری و اجرای انواع رنگ پایه آب
5. خمیر برجسته سازی باعث می شود پتینه به راحتی قابل اجرا باشد.

خواندن
پتینه کاری در نمک آبرود قدم به قدم

انواع رنگ و پتینه های دکوراتیو

نمونه های پتینه دکوراتیو بسیار چشم نواز و جذاب هستند. توصیه می کنیم از این الگو ها در زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون داخلی استفاده نمایید. پیشگامان به شما اطمینان می دهد با یک بار اجرای پتینه دکوراتیو، سال ها شوق و شور این تجربه در وجودتان زنده خواهد ماند.
پتینه طلایی، طرح چوب، پتینه ایتالیایی، طرح روستیک، داماسکوی بادمجانی، رنگ کومتا، رنگ مارکوپواو، ورق طلای سر ستون، پتینه طلای درب، رنگ طلایی متالیکو، پتینه لئو پاردو، پتینه رنگ صدفی، ابرو باد ورق طرا، گلد استوکو، انتیکو استوکو مشکی، پتینه برجسته اسلیمی، طرح برگ، باستانی، کهنه کاری، انگشتی، لندنی کاری، دکوپاژ آسمان و فرشته، نقاش مینیاتور، نقاشی فرسکو و غیره تنها گوشه ای از زیبایی هایی است که پتینه به شما ارائه می نماید.

کاندیدهای مناسب برجسته سازی در پتینه
• سیمان از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که در اجرای پتینه نوع سیاه از آن استفاده می شود.
• پودر مل به علت حجم و وزن کم بصورت رنگی است که بهترین نوع کاندید برجسته سازی محسوب می شود. پودر مل چسبندگی بالایی دارد و فورا پس از خشک شدن از مقاومت زیاد برخوردار خواهد بود.
• پودر سنگ از جمله مصالح ساختمانی است که بافت های جذابی را برای اجرای پتینه ایجاد می کند. می توان پودر سنگ را به رنگ کرمی در بازار یافت که پس از اجرا ضد خش و دارای مقاومت بالایی است.
• خاک نسوز در برابر حرارت و رطوبت مانند عایق عمل می کند. بهترین استفاده از خاک نسوز در بافت دار کردن دیوار اطراف شومینه های لاکچری است. هر چند در سرویس بهداشتی هم بدون محدودیت قابل اجرا خواهد بود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

6 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست

تماس سریع با استادکار